08/12/2021

Begin december 2021 heeft Mary Ossevoort, ter ondersteuning van haar goede werk voor de lokale gemeenschap in Duiven en omstreken, een cheque in ontvangst genomen van de Lions Club Duiven.

Mary stelt al negen jaar boodschappenpakketten samen voor gezinnen die het zwaar hebben. De pakketten worden in december (en op verjaardagen) aangevuld met cadeaus voor de jeugd. Lions Club Duiven gaf afgelopen weken naast deze cheque tevens passende sinterklaascadeaus voor gezinnen met kinderen.

Mary geeft meerdere pakketten per week weg. Rond de Sinterklaas, Kerst en Pasen wil ze daar graag wat extra’s bij doen. Alle hulp is daarbij welkom.

De spullen komen op veel manieren bij haar binnen. Zo is er een Facebookgroep waar mensen overbodige spullen weggeven, in ruil voor een donatie aan Mary. Jaarlijks gaan er meer dan honderd pakketten de deur uit, zonder dat Mary er ook maar een cent voor terugkrijgt. Ze doet het om de medemens te helpen.

Op de foto reikt Lionslid (programmacommissie) Johannes Goossen de waardecheque uit aan Mary Ossevoort.